värme.

Kräftdoften har spridit sig i det knuttimrade stugan. Solens värme har gett sina spår och fyra damer sitter utslitna i soffan och njuter av dom sista timmarna av dagen till snyggingen Brad Pitt. Ett bra avslut på en lyckad dag. Mamma och jag åkte upp till stugan, tog hundarna med sig och njöt så mest vi kunde. Låg på bryggan, hängmattan, lyssna på musik, sjöng, åt god saker, titta på handbollen som blev spännande och hade det bra. En promenad och pizza ätning när Ellen även ankommit. De gillar vi :) Snart ska vi lägga oss och ta emot morgondagen med ett morgonpass. Hoppas alla också njutit lika mycket av värmen som jag har gjort, älskar dessa ljusa dagar som sprider överflödig energi, sommarkläder och bruna ben.

Dagens komma fram till
: handbolls spelare får grymt mycket spel men ingen klagar. Om man gett sig in i leken får man leken tåla. (Y)
Dagens bästa reklam: Kamasutra reklamen med dafgård mat.
Veckans plus: Sällskap av Frederik Zäll gitaristen i Eskobar på brändåsen när mamma och jag tankade. Han kollade en hel del fast de kanske var för jag hade för korta shorts på mig?
sov gott*

Kommentarer
Postat av: Olivia

hoppas du har haft en bra dag!
sov så gott! =)
kramkram.

2008-05-30 @ 22:26:42
URL: http://oliviaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0