11.04

godmorgon, jag hade en mysig morgon med mycket mys,
sorligt att helgerna går så läskigt fort bara.

Känner att jag redan ligger efter, dam & herr match idag men hoppar nog herr matchen för har så mycket plugg att göra, svenska debatt och naturkunskaps prov på fredag. Ska även döma ikväll i skövde kl 19 så blir att åka ner lite tidigare. Vad som sker annars i veckan är steg 3, är det min första steg 3 jag spelar? nja tveksamt känns som jag gjort de en gång förr. Fredag-söndag ska vi neråt i sverige och spela skiten ur alla och gå vidare till steg 4 förhoppningsvis. Så jag tänkte hitta på lite annat kul i veckan som att åka till stockholm på torsdag med min lilla syster men hennes humör har vart hemsk i helgen så får se vad de leder till, får hoppas att de vänder.

Nu dricker jag mitt vanliga oboy glas som varje morgon, dålig vana! Tror aldrig att jag kommer växa ifrån oboy, nix never!

ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0