12.18

haha, dallies kommentar var klockren ( : självklart äta var tredje TIMMA inte dag!
har badad jätte varmt nu, så där så man nästan vart trött och kunde somna om igen.
Nu badar pappa och han sjunger och frågar vilken tvål han ska använda.
Köpte fars dag present till han igår, man måste få skämma bort dom lite : )
Gårdagen var ett stort plus eftersom jag fick träffa Ida <3
även min morgon var mysig med underbart sällskap.

Skulle ätit Lunch med vännen Ida idag också jag som alltid brukar vakna runt 9- 10 tiden av min själv vaknade strax efter 11 så de han jag dock inte med :( nu ska jag göra iordning mig för 13.10 kommer farfar och kör mig till tåget som går 13.33 till skövde. En bättre uppdatering kommer när jag är på plats. puss&hej


ett måste just nu är en fet body lotion för mina hud börjar bli så torr när det är kallt ute, även en solning måste ske inom kort.


Kommentarer
Postat av: M LSD

Vilka snyggingar!

2008-11-06 @ 15:29:16
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0