12.21 FREDAG!

Min kusin Sandra har unnat sig att åka till egypten och jag måste säga att
jag inte allst är avundsjuk, jag vill inte bada, vara brun och dricka paraply drinkar.
nix så rätt åt dig att du är hemma igen : )
Hoppas du haft de toppen,
syster nämnde något om kusin träff vilket låter som en utmärkt ide!


Nu har vi multimedia och vi fick spela den här lektionen, motorcross. Om jag känner att jag har inte de där i blodet så bad om att inte vara med, jag slapp :) Aldrig gillat tv-spel, playstation och nu vad allt heter, min kusin Albin som är några år yngre har alltid tyckt mindre om mig för den anledningen, tur att syster är bättre på de! istället sitter och kikar runt lite på kläder och något jag älskar just nu är fransar (vill ha en väst med fransar, skor & en väska) och paljetter. En snygg paljett klänning eller väska skulle jag inte packa nej till att ha på mig på nyår.

 

Ska försöka ta med mig ett par jeans hem som jag kan fixa till,
även en lång väst utan armar är populärt på min inköps lista,

Pappi kommer och hämtar mig efter skolan sen ska jag hem, skönt!!!!!!



Kommentarer
Postat av: ida

lööööv till fransar :D

2008-11-15 @ 16:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0