17.08

jag hatar höst och denna tid inget att se fram emot ingen värme och just nu långt ifrån precis alla. Långt kvar fram till Jul men något som är bra är alla härliga julklappar man ska ge, ska faktikst slå in några paket idag och ska lägga ner lite omtanke i mina omslag iår, bilder på pakten kommer in senare.

Träning och förstår att jag aldrig lär mig, började skjuta direkt och fick självklart ont i armen. Nu ska de även pluggas och äta god mat. även torka tårarna och ladda om för nya tag.



Kommentarer
Postat av: M LSD

Hej mitt älskade Gryn!

Baskade arm spökar den idag igen!

Har du ingen zon i neccesären? smörj på i såna fall.

Jag har handlat lite roligt pyssel i till julkorten det får vi planera till helgen så vi hinner framkalla lite!

Kram Mamma

2008-11-10 @ 17:58:33
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0