17.19

nu börjar ja få lite halv panik, psykologi prov och jag prioterar allt annat först just nu, till och med bädda sängen känns viktigare. en okej skoldag men en hel del skratt, de tackar vi för. nationellt prov som jag inte har något aning om hur de gick, håller tummarna för det bästa : )

var på willys en sväng idag i regnet, kom hem genomblöt.
La min cykelner och när jag kom stod den upp :)

(pratat med siss en timma så nu är klockan 18.13)
Vi beställde kläder från forever och oj vad stor min summa blev :(


Kiwi Gold, grymt god. Gul inte grön :)

Kommentarer
Postat av: lillsis

Ja blev helt chockad när jag såg att du tagit bort så mkt, thaha! men du pussogonatt

2008-11-11 @ 19:01:18
URL: http://ellidanielsson.blogg.se/
Postat av: M LSD

Tänk att man kan bli så glad för så lite! Cykeln stod upp och äntligen fick du tag i gula kiwi! Nu har jag beställt nu håller vi tummarna! Kram mamma

2008-11-11 @ 19:15:58
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0