17.28

mensvärk, ostbågar, tända ljus, snöstorm och godmat.

Hade gymnastik på special idrotten, kullerbyttor (stavas de så) bakåt, framåt, sidan, hopp, två och två, hjulning. Hur som helst så är jag glad att jag var väldigt sprallig som liten flicka och kusinernas cirkusar för det finns en hel del kvar i mig. riktigt kul : )

Natta (sambon) gjorde jätte god mat, kyckling file, pasta och stekta grönsaker, mums! jag städade under tiden och tände massa ljus. Behövdes nu i mörkret och blåsten. Ingen cykel har vi skulle heller inte funka att cykla i detta väder. Så dom skratta åt mig idag när jag kom till träningen idag för var helt röd i ansiktet. hm!

Angående två inlägg sen så skrev jag om tågbiljetter och min kusin kom med förslaget att köpa biljett på tradera? Har hört att hon gjort de förr och skulle gärna vilja höra mer om den iden :)

Princip helt klart att jag och syster ska till stokcholm på torsdag så tips om ideer på butiker tack!! Kling hade ett inlägg för ett tag sen där hon tipsade men de gäller även att hitta de :)


inspiration, mums

Kommentarer
Postat av: M LSD

Jag ska kolla på tradera om det skulle fungera för dej... nackdelen är att dessa biljetter är stockholm-göteborg eller göteborg. stockholm och du bara åker en lite sträcka på den biljetten... Kram mamma

2008-11-24 @ 18:08:06
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Lillsis

fast du dom kläderna där på bilden tycker jag inte att vi letar efter thaha! :D kan vi inte låssas vara ett lesbiskt par och sen när konduktören kommer så börjar vi hångla :D slippa betala vavava :D

2008-11-24 @ 20:47:13
Postat av: Anonym

Haha lästa precis din kommentar!! :D jag ska tviinga dej tro mej (: måste fkt plugga lite sj! :D vi ska va hoootiesar! dy får ge mej tips om vad jag ska ha på mej:d

2008-11-24 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0