21.04

kollade nyss på fyran när dom skulle gå ner i vikt för att komma ner i sina bröllops kläder igen och  tjejen som var med spred så mycket glädje. Hon älskade att  hon fick chansen idrotta, röra på sig och såg de härliga i det. Ska försöka komma tillbaka till de varför jag spelar handboll för jag älskar det, just nu underskattar och nervärderar jag mig själv vilket får mig att må piss. Jag älskar frilufts liv och att röra på mig. Jag får inte tänka varför jag är här? Jag är ju skit dålig, för jag blir knappast bättre av de. Imorrn är de match spel och jag hoppas innerligen att de kommer gå bra för mig för annars kommer mitt själv förtroende vara på botten och de kommer bli en tuff helg. Nu ska jag forsätta på mitt CV och personligt brev, tack Sandy!!

på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0