abba & pepparkakor.

money, money, money ..
sjunger med samtidigt som jag har pepparkakor i hela käften, mums.
har små plockat lite och snart åker även damsugaren fram, ser hemskt ut här.
Har även en hög med läxor som bara väntar på mig, jag väntar inte lika på dom synd, hm!
Börjar känna mig lite ensam just nu, tjejerna tyckte jag var jobbig igår som ville prata
hela bilresan till Ullricehamn ;P vann med två och min arm var inge vidare,
men idag ska jag iväg med Elin till rehab så får se vad dom har och säga :)
förhoppningsvis kan jag vara med på träningen ikväll annars får jag knalla in till
styrkelokalen.

Annars idag hade vidans och volleyboll, var roligt :)
nej nu måste jag tag i allt :)




idag:
jeans carlings
skor wedins
linne monki
kofta zara
halsband

igår:
Jeans H&M
skor wedins
tröja Koola Anna
halsband

puss&hej


Kommentarer
Postat av: M LSD

Härligt att se nytagna kort på dej! Va fin du är! Jag förstår om du känner dej sällskapssugen men jag ska prata sönder dej i helgen! haha Jag håller tummarna för att de kan hjälpa din uslingsarm.

Massa kramar från Big Mamma

2008-11-13 @ 15:27:31
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Sandra Stor Kusse

Försöker du äta upp mig?

2008-11-13 @ 16:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0