åh detta tar död på mig.

så ont i magen just nu, så mycket som måste göras nu och nästa vecka.
detta tar verkligen helt död på mig.

tisdag - idrotts psykolgi arbete
 nationellt prov i engelska.

onsdag - psykologiprov

fredag - naturkunskaps prov

även ett svenska arbete (debatt) och samhällskunskaps arbete ska in under vecka.

Nu hör jag även på radion att dom ska ändra betyg till A-E vilket ska göra att eleverna vill plugga mer, visst jag vill plugga men ger mig mer tid då? åh, putt.

Äter lasange, tågresan gick bra jag överlevde :) trevlig biltur med farfar måste försöka besöka dom i helgen, mår bra av dom helt enkelt. Nu ska jag byta om och vara svart klädd för alla på idrotts programet ska till Ryd och ut i skogen, där vi ska bli jagade av treorna i skogen och målet är att rädda Ryd så de inte går under. haha. Nyfiken hur de går och kommer dela med mig av de senare. Har med mig raggsockor & underställ :)


ge min sommar, värme, ledighet

Kommentarer
Postat av: M LSD

Hoppas du får en kul kväll nu och spring inte bort dej i skogen! Ha mobilen laddad med dej så du kan ringa på taxi om det behövs! Kram Mamma

2008-11-06 @ 15:26:33
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0