dessa hemska hormoner.

jag tål dom inte, allergisk, hatar dom.
haft p-piller i ett antal år nu och för ett tag sen började jag med p-plåster pågrund av slarv.
okej kanske inte det snyggaste med ett plåster på rumpan men det var enkelt, helt klart.
Nu har de gått ett tag och i lördags bytte jag tillbaka till mina hederliga p-piller igen.
varför? P-plåster ger två hormoner när pillret ger en. okej jag fick större bröst de tackar jag för
men mitt jävla humör och dessa tjutanfall. Dom klarar jag mig utan. Så nu får jag bli ordentlig
igen tills jag vågar sätta in en p-stav fast jag har något emot de, vet inte varför :/



klockan är snart tio och nu ska jag börja med alla dessa läxor. BRA EWELINA, förjävla dåligt. Träningen gick sisådär, armen börjar spöka mer nu kanske får satsa på axel skydd. Men världens bästa gäng absolut! Hade match imorrn men tur nog kläckte jag ur mig att de stod på internet att matchen var på onsdag och helt riktigt de var den. Så där försvann min lediga dag men får några extra timmar imorrn till plugg, jippi.


hej boy.
natti



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi håller tummarna för att hormonerna håller sig i schack nu!Kram och God Natt

2008-11-10 @ 22:45:06
Postat av: M LSD

Det var från mej den förra kommentaren!

2008-11-10 @ 22:45:36
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0