döö

nu sitter jag och tröst äter med kladdkaka och grädda, ska äta tills jag spyr och sedan spricker, så less är jag nu! Nationellt prov på torsdag i engelska och jag kommer få IG i engelska A vilket leder till att jag inte får ta studenten ordentligt och inte läsa vidare till högskola. kan någon döda min redan nu innan jag får reda på resultatet? fisk. Jag låter dyster men de är jag just nu, skiter it.

dröm just nu: Kunna engelska så man kan bo utomlands under en viss tid. dröm vidare tjejen, kanske i ditt andra liv. jippi.

nu ska jag tillbaka och köra blindlekar, annars har dagen vart seg och en massa läxor. orkar precis ingenting just nu. Hoppas på bättre humör sen. på återseende.


Kommentarer
Postat av: M LSD

Bryt ihop och kom igen! Det finns ett liv efter nationella proven med. Nu föräter du dej väl på kladdkaka! Kram Mamma

2008-11-04 @ 12:41:52
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag var exakt i samma sist som du gumman förra året. jag fick ig varning hemskickad av min lärare men vet du, jag gav aldrig upp och det var det som gjorde att jag till slut fick ett godskänt betyg. Så fortsätt kämpa girl;)

2008-11-04 @ 17:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0