en kram och lite värme..

gissa om jag vart glad när mamma skrev att hon skulle tända en brasa och kittla mig tills jag fått bort allt jobbigt jag har i huvudet. Då ville jag hem, jag vill hem just nu. Men nej snälla som dom är sätter dom in en träning på fredags kvällen. jippi. Hur som helst ska de bli så skönt att komma hem för vart en tung vecka, vet inte varför. Men tar nya tag tills nästa vecka istället : )

Vi har multimedia just nu, bästa lektion i veckan.
Vi var klara med uppgiften och får nu hålla på med vad vi vill.

En lektion kvar sen ska jag hem till min lägenhet och fördriva tiden på bästa sätt, sömn!
Roligare inlägg dyker även upp då. puss&kram


Kommentarer
Postat av: M LSD

Moahahahaha vänta bara!

2008-11-07 @ 12:43:36
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0