farsdag/päls/bio/handboll = mkt text


älskar detta sjukt snygga armband
men hatar priset.
kommer från http://forwardforward.com/fwd/index.jsp
så himla mkt snyggt.

Farsdag idag och hoppas ingen har glömt de, idag ska pappas skämmas bort : ) men han fick presenterna igår vid middagsbordet vilket passade perfekt då de var ett mysigt tillfälle. Handkräm & typ grillgaffel, hoppas de uppskattades. Idag blev de fika hos farmor och farfar halv elva, tårta och bullar är bra som frukost. OCH GISSA VILKEN ÖVERRASKNING JAG OCH ELLINOR FICK, helt sjukt.
farmor - jo, jag har några pälsar ni kan vi.
både jag och ellinor tappade hakan och tre päls kappor plockar hon fram som vi fick bara sådär? okej jag hatar päls och skulle aldrig köpa mig en päls jacka men dessa är begagnade och köpta för många år sedan,
så de känns de okej, har jag rätt?


Igår.


Handboll i stora lass, kollade på damerna och herrarnas match som Linnea var mysigt sällskap sen kom även min Ida. efter de blev de hemgång. Umgicks med syster, mamma & pappa vilket kan behövas ibland. Jag tog även med min syster till Sofia, Malin, Erika & Toya vilket är värdens bästa tjejer. Något jag önskar så är det att tillbringa mer tid med dom. Han även besöka farmor & farfar en stund och säga hej. halv nio kom mannen och så var de bio som stod på schemat. Låt den rätte komma in. Vilket var den absolut SÄMST film jag någonsin sett, så nära att gå ut. Ända bra jag kan säga är filmingen som var udda och speciell. Mc donals och sa även hej till Larsson där fialotterna Anneli och Frida var :)


här Anneli har du min tattuering och var den sitter :)
kul att få säga hej igår!

Halv tre åker familjen till skövde för samling halv fem och då är de match som gäller.
sen ny vecka men nya tag.
pus&hej





Kommentarer
Postat av: M LSD

Världens bästa farmor eller hur! Bra kämpat idag Kram mamma

2008-11-09 @ 22:47:02
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0