godkväller.

ska man klara av att sova nu? nix kommer ta lång tid att varva ner idag känner jag efter den sena träningen, ska jag följa nörd trenden och sitta uppe och kolla på valet? nej då ligger jag hellre och vrider mig i sängen. Dock glömde jag USB minnen så kan inte kolla på film heller :/ fisk. Får ta min veckorevyn och bädda ner mig.

Imorrn blir de hemfärd 09.25 går tåget för har träning i Lindesberg på kvällen, men först ska de mysas. sov gott allesammans (:



dagens minus går till våran naturkunskaps lärare som lider av daglig PMS.
missade tiden igår och nu får vi skylla oss själva,
hallå vi är också mänskliga och kan göra fel?
vi har faktiskt haft en veckas höstlov, aja men får väl räcka med
ett G i naturkunskaps B.

Kommentarer
Postat av: Anneli

vart är det du har din tatuering? jag har glömt bort >< flåt :)

2008-11-08 @ 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0