höstmys.

jag gillade veckorevyns tio sätt att undvika höstdeppen så tänkte dela med mig av dom,
fast jag tog bara med 8:a för dom två sista var inte lika viktiga. Läsvärdiga och absolut värda att fundera över : )

1. Försök att ha som vana att promenera så mycket du bara kan. Ha som mål att gå minst en timma per dag.
2. Vitaminboosta din mat genom att fylla tallriken med härliga färger, gott om frukt och grönt.
3. Ät regelbundet, minst var tredje dag. Du kommer att orka mer, få mindre blodsockervängningar och med stor sannolikhet äta mindre vid varje måltid.
4. Ät frukost som en kung, lunch som en prins och middag som en fattiglapp. Börja morgonen med en matig och mättande frukost för att sedan äta mindre under dagen och framåt kvällen.
5. Ät senast två timmar innan du ska sova för att undvika att din matsmälltning stör sömnen. Om du är hungrig drick te.x smoothie eller färskpressad juice.
6. Drick ordentligt med vatten, en gång i timman.
7. sov 6-8 timmar per natt och gå upp samma tid på morgonen oavsett om det är vardag eller helgdag.
8. Stressa aldrig eftersom du varken hinner mer eller mår bättre när du stressar dig genom din vardag.


Denna jätte söta klänning skulle jag vilja bära på Julafton.
kommer från forever21.com och kostar bara 180 kr.
JAG MÅSTE ta mig i kragen och göra en beställning därifrån
.


Dessa jätte urläckra skot kommer från topshop. 1016 kr. Älskar deras skor men inte deras priser. hm :/




Detta armband kommer även från forever och kostar endast 39kr. Ge mig!

Idag lyxade jag till det med ost stintzel, pasta, bearnäs sås & majs. Det blir inte godare än vad man gör det. Nu ska jag kolla minna tre dagar jag skrivit upp om jag hittar dom annars skriver jag tre nya. Min vän Elin behövde för hon skulle bedöma sen tipsa vad jag skulle äta bättre :) 20.30-22.00 träning och imorrn blir de hem färd en stund. hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du är utmanad av mig, läs på mig blogg för mer information.

2008-11-04 @ 20:05:15
URL: http://ellensaaw.blogg.se/
Postat av: M LSD

Klänningen är ett måste beställ den! Kram Mamma

2008-11-04 @ 22:00:34
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: dallie

men ewe vad säger dom?

"3. Ät regelbundet, minst var tredje dag."

och jag som äter varje dag (a) hihi

2008-11-05 @ 18:39:59
URL: http://hellowsunshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0