lördag

en sån där riktig skön och behövlig dag som jag bara myst på och ätit en massa gott, skulle vara fest i lägenheten idag i skövde men orkar knappt resa mig ur soffan så blir kvar här hemma. Jag, mamma, elli & morgan tittade på Just Friends vilken var en må bra film.



Vi får se vad kvällen leder till,
hoppas självklart på något kul :)


var inne på Nelly.com och tittade och blir
kär i en body och en klänning som jag
kanske ska beställa till nyår.
Sen upptäckte jag att de finns nelly skor
för bra pris och dom är så snygga!


priserna ligger runt 400 och finns i storlek upp till 42.


Snygga sneakers, dom med nitar från Diamond Head wow! (finns även i svart)


fotade, sminkade och stylade min vackra syster idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0