melon / kläder / trött


just nu är jag inne lite på punk stilen,
med slitna/trasiga jeans enkel t-shirt om den är
för stor så nit skärp slappt i midjan och svarta pumps till.
Kollade in bok boks nya collection och har alltid haft emot
den butiken något, bara gå in och känna doften gör mig illamående.
men jag var riktigt impad. Dock har dom inte bik bok här i skovde.
Mitt favorit plagg just nu är ett skärp från MQ men pristet var 500
jag hittade en budget variant på cubus som dög för mig :)

Just nu är jag inne i en svacka då jag helst av allt vill gå i dvala, jag vet ingenting. Varken in eller ut, känns som tiden rinner ifrån mig och jag vill göra så sjukt mycket roliga saker men finns andra saker som ska prioteras. Skola, träning och framför allt klara vardagen och lyckas bo hemmifrån vilket en bit som svider just nu. Hem är alltid hem en plats med trygghet ocg värme. En röst i telefonen är inte en kram men en bit på väg :) Just nu får jag nöja mig med de för har inget val. Jag hoppas att allt vänder snart, börjar ju känna doften av Jul eller är det kanske pepparkakorna? hur som helst snart
ska jag krypa till sängs för imorrn är de morgon träning som står först på schemat.

Denna enkla och snygga zebra väska kommer från H&M endast 129 kr. Jag gillart! Även paljett väska för samma pris.

Dessa skor från topshop skulle jag heller inte tacka nej till. 1029 kr. Finns det inget budget variant? avgudar topshops skor! Kjolen skulle jag gärna vilja klä upp mig med på nästa fest men kommer från forever21 och eftersom dom bojkotta oss gör vi detsamma. piss!!!!



Jag idag.
Hade rollspel på morgonen så då
fick min nyinköpta kjol komma till användning.
Till hade jag strumpbyxor och tröja från h&m
Nu ska jag forsätta med min fruktstund.
melon
banan
mandarin





Kommentarer
Postat av: Mamma Lisbeth

Weeeiii Va fin du va i nya kjolen.

Jag önskar att jag kunde hjälpa dej mer med vardagen.

Kom ihåg att man behöver inte ha perfekt runt omkring sej hela tiden och har man mycket att göra så gör det inget om disken står tills imorgon...

Huvudsaken att du mår bra.

Det här var ju inte ens en röst i telefonen men jag tror du hör min röst när du läser detta.

Kram Älskar dej/Mamma

2008-11-18 @ 23:45:08
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: silly

slitna jeans e ju så ute så de kan bli! Så jävla fult e de. Specc exemplet du har på bilden längst upp. De va för mkt!

2008-11-18 @ 23:50:47
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Lillsis

Haha VÄNNER äger så sluta nu din mupp! :D

2008-11-20 @ 15:53:12
URL: http://ellidanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0