minus grader och snö.

Sitter här i köket och ska unna mig en jätte god frukost, ja jag är kvar i kära Åsbro. Försov mig imorse och missade tåget så tar ett senare ner till mitt andra hem skövde. Men hur som helst så är de 3 minus grader ute och de snöar. Blir så där varm och mysig i hela mig fast det är ap kallt! Jag älskar vintern enbart när det är snö och hoppas verkligen att de även är de i skövde. Så nu står varma koftor högt upp på min inköpslista om turen till stockholm blir av,

nu ska jag äta rostade mackor med massa av marmelad, dricka oboy och skriva klart svenska arbetet.


allt blir så himla vackert.

Kommentarer
Postat av: M LSD

Du har det rätt bra där ute i köket! Nu ska jag gå ut och terrorisera dej!

2008-11-24 @ 10:30:05
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0