okej nu ...

okej nu känns de lite bättre, skönt att få gråta ur sig lite ibland. Under kvällens gång har jag skrivit klart CV, personligt brev, talet jag ska hålla imorrn, ätit upp 100 g choklad och en burk cola. Vart tog middagen vägen? Jag överlever på två äggmackor! Nu lyssnar jag på mamma mia så känns skönt, musik är glädje! Nu ska man även lyckas varva ner och lyckas somna. Det är de mer svåra :/ hm! Hittar inte ett arbete jag har gjort, letat som en tok. Mamma hitta de inte heller, Sista utvägen är hemma hos mannen? men han sover så får fråga han imorgon bitti, ovärt att väcka honom!

Ska ta en sista titt i alla lådor sen ger jag upp, får försöka plocka fram hundögonen så hoppas jag svenska läraren förstår. Eller egentligen varför skulle han göra de, lärare är väl inte mänskliga? slut klagat! Skyll dig själv Ewelina, håll ordning bättre. Men en annan nyhet är att jag klara psykologi provet

(gick inte att ladda upp en bild)

Kommentarer
Postat av: M LSD

Jodå visst är lärare mänskliga...i alla fall en del. Nu ska vi vara positiva. Men jag blir inte riktigt nöjd när jag ser att det inte blev någon tiktig middag ikväll!

Vi ses i morgon Kram Mamma

2008-11-20 @ 23:24:02
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: ida

jag väntar fortfarande på bildbeviset!

2008-11-22 @ 12:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0