pengar, pengar..

allt som man gör bara suger pengar! hm.
Mamma köpte biljett kostade 80kr och jag lovat att det inte ens finns någon konduktör
på de här tåget. Och det hjälper inte att köpa biljett på tåget för då går de på 150KR!!!
tycker inte om de här systemet. Okej kanske en tio dyrare om man köper på tåg
men inte en hel förmögenhet. Ändra systemet för då kunde jag använda min 80kr
till taxin jag måste ta sen annars kommer min rygg gå av. 69 kr för 500m?
sjuka priser.
så nu kommer frågan på torsdag om jag och min syster ska till stockholm
ska vi köpa biljett eller ska vi chansa att de inte kommer någon?
jag funderar på att låna två gymnasie kort och åka så långt som
möjligt på de. Det är de ändå positiva just nu att alla som går på
Alleskolan får åka gratis tåg och buss inom Örebro Län,
alla utom jag. Okej jag är studerande men inte i örebro lön.
I skövde så kostar ett sånt kort 500 kr? oj vad jag babbla nu.
snål? nej jag vill lägga mina pengar på annat!


en annan fundering, behöver färga håret snart innan min utväxt blir min hårfärg.
blond, brunt?

Sitter och kollar på victoriassecret underkläder och skulle vara kul att få ett riktigt snyggt underklädes sett i Julklapp. Eller iaf ett par riktigt snygga trosor.
 


victoria secret
forever21
h&m
nelly.se

Oftast blir de klassikern newbody eftersom de är skönast när man tränar,
annars tycker jag om den "halva" stringtrosan (lila från h&m)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fixa traderabiljett och kanske få åka X2000 för 1 kr!

2008-11-24 @ 17:05:54
Postat av: Jacke

Riktigt sexiga trosor!!

2011-06-01 @ 00:04:59
Postat av: Jacke

Fick du några trosor? :)

2011-06-01 @ 00:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0