snö

vilket magont jag har, haft de i nästan över tre veckor nu. Den här ständiga magonten som kommer till och från. vet vad de beror på och hoppas att de blir bättre. Hoppas även att vämre och en massa kärlek är på väg för orkar inte mer dystert nu. Jag är en glad människa och vill även vara de :) Vad ska jag ha på mig ikväll? Hur klär man sig snyggt med samtidigt påklätt? hm. Leggings eller jeans? klänning, blus, kofta? oj de kommer ta tid,. Får se om Ellen och jag åker hem och badar tunna efter besöket hos Ann eller om vi åker direkt till vibeke. Kul att träffa alla tjejer ikväll, även några gamla klass kamrater, det är aldrig fel.

vill just nu: spendera mer tid med mannen.
dagens prövning: grape frukt
dagens plus: fotografering av bock & räv.



<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0