Stockholms resan.

Mitt tåg var försenat och där sprack min tidsplanering och planer för kvällen.
Missade tåget som gick till skövde och då även viktig träning ikväll.
Dock kan man inte styra över allt.

vad hände idag?
jag och syster gick vilse redan ut från centralstation men kom sedan på rätt spår.
Kollat en massa kläder, pratat, ätit, stressat och skrattat.
Jag och min syster kan ha grymt kul ihop och idag var en sådan dag.
tusen tack lillskiten, måste absolut göras om.

Lång t-shirt och ett par udda & härliga leggings från monki.

Söt spets tröja från Salt.

Cheep monday Jeans från Weekday.

Tröja second hand.

Hittade ett bar underbara skor från friis&co som jag ångrar att jag inte köpte. Nu ska jag plugga & mysa med mammi. på återseende!

Kommentarer
Postat av: ellenelofsson

kul o träff er imorse, ni är helt underbara

jag tycker om er så otroligt mkt <333

2008-11-27 @ 19:23:24
Postat av: Ellinor Danielsson

Åhh! Bäst var det verkligen :D tack så grymt mycket! har inte haft så här roligt på Lääänge.! :D

2008-11-27 @ 23:13:30
URL: http://ellidanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0