tåg igen.

ingen träning ikväll och ledig imorrn så då tar jag min chans att åka hem :) Lyckades ta det tidiga tåget fast de varft lite strul, tack och lov så sitter jag här nu :) Plus till mamma som fixar och grejar. Väl hemma blir de förhoppningsvis baka lussebullar och plugga. urk! Naturkunskap ska fastna i mitt huvud idag och hoppas jag är mottagen för de. Inte haft kameran med mig så dåligt med bilder har de blivit.

Igår blev de enkel klädsel med jeans, t-shirt och kort kofta.
idag blev de randiga legging, linne och öppen skjorta.
Skor är så himla svårt i detta väder, känns som man inte
allt är reda för minus grader, snö & värre blir de nu när slask
har kommit. Använder raggsockor : )

nu rullar vi från töreboda, hejda


Kommentarer
Postat av: Gotland

Vilken fin blogg du har Ewe!



kram

2008-11-26 @ 17:24:44
URL: http://hannahpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0