tisdag.

mitt ibland allt stress så har jag ändå kopplat av,
hällde upp badvatten och stoppa i mig lite risen.
vart själv nu i några timmar och än är jag inte rastlös,
jag som är så sällskaps sjuk får se hur länge de funkar,
min sambo kommer på torsdag igen tror jag :)

Japp 22.44 och jag är trött, fatta jag känner för att sova,
men nej plugg. psykologi prov. hatar att gå till en prov
där man känner : jag kommer inte fatta någonting.

dagens absolut största minus är min cp axel/arm,
får panik ont och de låser sig, jävla never som hoppar fel.
Fick aggera försvar idag och hoppas den vilas upp
under natten för imorrn har jag match och vill mer än gärna spela!

Bara tisdag idag men känns som veckan kommer gå fort, imorrn går hela dagen bort. Torsdag träning och fredag hämtar pappi mig efter skolan, hade tänkt att hinna gå på stan en snabbis och hitta något gulligt till min kusin Lina som fyller på fredag, lagerhause brukar ha ett bra utbud av små plock : )

Tänkte lägga upp lite bilder på kläderna som skickades efter idag men listan var borta, ni får se dom på.
godnattis.


nu ska jag drömma om sommar & värme :)

Kommentarer
Postat av: M.

Hej Ewe!

Vill inte tjata, men hur gick det med bild skickandet? :) Puss, sköt om dig!

2008-11-12 @ 01:26:31
URL: http://mellzz.blogg.se/
Postat av: M LSD

Man kan bara göra så gott man kan. Lycka Till och jag håller tummarna för axeln. Vi får anlita Mormor i helgen för jag har ont i nacken, hon kanske kan ta med massagebänken hem till oss så kan vi ha spa och bada tunna efteråt! Gud va skönt det lät! Suck. Kram mamma

2008-11-12 @ 07:29:51
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Johan

Du är den enda som förstår mig. När jag är med dig känns allt annat oviktigt. I samma stund vi möttes, visste jag att det var du som var min framtid. Och att ingen ska komma emellan oss. Jag älskar dig över allt annar Ewelina!

2008-11-12 @ 21:21:24
Postat av: Lillsis

tro mej blir lite ledsen i ögat när du skriver så fina saker på bloggen, PÅ FRE ee de myyys baby :D Jag älskar dej mest!

2008-11-13 @ 07:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0