snart dags för fysen


jag och mina västar.
denna enkla och snygga kommer från h&m endats 198kr.
(samma modell finns även i kavjaj)

Denna vecka kommer de bli lager på lager klädsel och ett par snygga jeans till.

Kläderna från forever kom dock inte :/ strul med banken. Hade beställt fina/mysa underkläder som jag tänkte mysa med i vinter men får hitta nya. Något jag tycker om just nu är triangel bh:n som ger äkta, inte fejk. Hade ju även beställt både nyårs och julaftions klänning därifrån så nu blir de söka nytt.


'
 

okej det svåra kanske inte är att hitta utan bestämma sig,
ska det vara mycket hud, rygg, ben? ska de vara enkelt, mycket?
hm, en karamell att suga på.
dessa underbara kommer från osos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0