vad är detta?

Det är lördag kväll och vill hitta på en massa kul, göra sig fin men just nu är jag heeelt slut.
Känns som jag skulle kunna lägga mig för kvällen men nej så får de inte bli.
Jag, syster och mamma var en sväng till örebro idag då de blev några inköp.
Älskar zaras väskor dom fått in, så snygga, vart även kär i två par skor från din sko från "party-skorna" men inget av dessa inhandlades. Bilder på vad kommer upp senare. Ätit jätte god mat och snart äppelpaj sen får jag ta tag i kvällen.

dagens favoriter

från Glitzy

Kommentarer
Postat av: emmy

förlåt gumman, inget sms har kommit fram :(

hade åkt till dig direkt om jag fick dom<3

men nästa helg du kommer hem så kommer jag på stört!!!!

2008-11-16 @ 16:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0