ändrade planer.

lampan gick sönder igår så skriver i mörker men lärt mig att man får inte dålig syn av att läsa i mörker är bara en dålig myt, skadas kameran när man tar kort med den i mörker? nix.

Som sagt ändrade planer, hade hoppas på tidig hemgång imorrn men träning till sex och så lagfest hos bustad, eller vi ska ha med oss en dessert var och bjuda på, jag har lite halvt panik men de gjorde inget om man kom tomhänt. Sen eventuellt upprepar orden evtentuellt div 1 match på söndag.

nu ska jag skriva klar argumentations texten och även labbraport.
sov så gott.




Kommentarer
Postat av: M LSD

Små lätta moln ser jag på min himmel, en himmel som är blå!

2008-10-03 @ 19:45:03
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0