äntligen lov.

ja eller vad ska man säga, jobba mån till halv tolv idag så nu har jag mitt efterlängtade höstlov :D Men har kvar sjukt mkt jag vill göra. Jag skulle träna som en galning hade jag tänkt mig men tid och ork fanns verkligen INTE!   dagens problem blir om ja ska träna med tjejerna i hallsberg eller om jag ska ut och löpa. Om jag ska löpa hinner jag även sola med mannen men jag HATAR att löpa själv, verkligen hatar. men funderar på att göra de snabbt efter maten så har man de gjort!

Ikväll blir de mysiga tjejer hos Agnes, efterlängtat! Hade även velat sett derbyt mellan Askersund och Åsbro där malin, mimmi & emmy spelar. hm, hatar allt detta dubbelbokande som uppstår hela tiden. Sov två sköna timmar idag för imorrn ska jag och pappa åka halv fem till skövde och hjälpa till på skadevi cup, det finns säkert roligare saker att göra en fredag, men har man något val? nix.

nu ropar mamma att maten är klar :)
puss & hej

pappa & mamma

 

Kommentarer
Postat av: lillsis

O mej hade du bokat in idag :(<33

2008-10-30 @ 15:59:22
URL: http://ellidanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0