då var det dags..

om fem minuter ska jag ta med mig väska och cykel ner till arenan där en lång buss tur väntar. Sprungit som en tok, packat & lagat. Så skönt att sitta still i några minuter, för de ska jag ju inte göra dom närmaste två timmarna på bussen :P ska även försöka ta med mig läxorna även fast jag VET att de inte kommer bli något gjort.

vad jag vill just nu?
bara stänga av och sluta tänka, inte känna efter hela tiden utan bara vara. Trött på mig själv att vända och vrida på allt. Även trött på att be om ursäkt över mig själv. vad ska jag vara rädd för? vill vara stark, gör mig stark. Nu tänkte jag skriva förlåt för jag är jobbig men ska inte be om ursäkt. gaah!

vad jag vill mer?
VARA BRUN!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det skorna som jag var med och köpte? Lycka till idag! POK

2008-10-10 @ 15:39:13
Postat av: M LSD

Jag håller tummarna ikväll. Vi ses i morgon Kram Mamma

2008-10-10 @ 17:08:02
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0