döööö

Duffy sjunger för mig nu innan träningen börjar, kan ju låtsas att de är för mig iallafall. Magen är fortfarande inte bra & mår illa nu, inte pepp för något och vill bara försvinna. varför? de vet jag inte. Sovit bort min eftermiddag vilket var sjukt skönt. Ätit en massa gröt och brände botten så blir att skrubba kastrull hela natten. Trött på att plocka, mitt rum ser förjävligt ut. Blir så när man bara är hemma snabbisar och bara slänger av sig allt. Blir att plocka undan de värsta nu. Tråkigt inlägg de här blev men känner mig bara allmänt tråkig just nu och vill bara hm, ja bada vill jag :) bada VARMT vi har ju fan halv ljummet vatten. nej ska ju träffa de härliga gänget snart då kan de inte bli bättre. hejdå.


vill ha sommar, vill ha Ellen!

Hade en massa hemska drömmar inatt om allt som har hänt under året. usch. Vad ska man göra av såna drömmer? man kan ju inte bara kasta dom i pappers korgen eller radera dom, eller kan man de? hur låter man bli att drömma om sånt man inte vill drömma om?


en borttappad del som aldrig hittar hem.






Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag vill ha dig, dig dig o dig. I miss you. På lovet ska vi hänga;) Lav ja<3

2008-10-16 @ 20:00:58
Postat av: Ellinor

e det en bild från våran höstfotning? Jag har inte sett alla bilder än :P hahahah har typ bara sett 5 st !:P

2008-10-16 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0