fisk

piss, shit, fan,, helvete,
de är vad jag uttrycker mig efter jag gjort samhälls provet.
en hemska vecka har de vart i skolvärlden och ännu är de inte slut.
naturkunskap & ledarskap imorrn och läxför i båda.
sen blir de hem, men längtar inte hem, Har de bra här nu!
skönt att göra allt och inget och inget tjaffs eller bråk.

igår fick jag manligt besök vilket uppskattdes, min man! film & tacos, de får bli veckans plus. Farfar ringde också och spred en massa glädje :) de uppskattas verkligen att han och farmor ringer, får ta och besöka dom i helgen när jag är hemma. På lag idrotter imorse fick jag lära mig en hel del saker.

proteindryck - drick två glas mjölk iställer efter träningen.
creatin - ät strömming istället, pulvret blir man bara tjock av (vätska) och går bara rakt igenom kroppen.
gainomax - mjök för spädbarn.

Träning ikväll, handboll & gym och jag ska ge ALLT!

sakna just nu: Fota en massa fina bilder.



livets dryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0