give it all or nothing.

LOVE TODAY
som Mika säger. Älska idag, imorrn kan de vara försent.

 
Så här såg jag ut idag efter badmintonen.
Skor från Wedins
Leggings från Carlings
Grå tröja Carlings
Scarf H&M
Svart tjock tröja Vila
Svart rint Top shop

nu kom natta hem så ska laga lite mat antar jag,
men vi har inte så mkt just nu.

Jag åkte hem i måndags ihopp om att det skulle bli bra och det är de ändå jag vill just nu, jag är långt ifrån perfekt men jag vill bara ha det bra just nu, bara för en liten stund. Morgan lärde mig ett trix om att man ska låta en själv vara arg och ledsen men då är man det bara i tio minuter sen släpper man de, för de måste man. Då har man gett de tio minuter och de är allt vad problemet är värt.

Nu kom natta med förslaget pasta & köttfärsås. mycket bra.
Imorrn blir de hemresa igen och mamma sa att vi kanske skulle tända tunnan på lördag vilket lät mkt bra :D

Jag är redo att gå vidare, jag måste & vill!


jag sov alldeles för länge idag ( :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0