godmrogon

godmorgon allihoppa, jag har sovit som en gud men kommit på att jag är väldans sällskapssjuk, så tråkgit att vara själv :/ låg och drog mig lite imorse innan jag hoppade in i duschen, nu sitter jag och har säkert redan kollat fem gånger i kylskåpet men ingen mat, en brödbit kvar och varken juice eller mjölk som drickbart. Får dricka saft eller vatten, allt går.

Kvart i tolv blir de löp och gym med vännen Elin, ska även hinna med
och lämna tillbaka ett par byxor på gina tänkte jag, får se vad tiden räcker till.
Efter blir de hem och göra sig i ordning, även packa väska.
Jobbigt att bo i en resväska kan allt inte bara vara där man är!
Sen kommer de en bil med härligaste tjejerna och så blir de att
titta på handboll. Vet inte vilka som spelar eller om jag
känner igen några, men vad gör man inte för trevligt umgänge.
Ikväll blir de evt middag på Mangos eller så skulle alla åka hit
för då är de sälen resan som ska planeras :)

oj vad jag mår bra med handbollstjejerna, en härlig liten familj.
nu ska jag skrapa ihop de sista ur kylskåpet och så måste jag diska. urk.

ha en bra lördag (:



just nu: vill vara hemma
saknar mannen.

Kommentarer
Postat av: Johan

Va söt du är babe...<3



Ikväll ska vi mysa sönder!

Puss

2008-10-26 @ 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0