godnattis

http://allenytt.blogg.se/ ni som går på alleskolan i hallsberg ta en titt, kul grej tycker jag faktisk om man njuter av att skapa konflikter och har den tiden. Träningen gick lite upp och ner och gym efteråt, får inte vara med på matcherna eftersom jag spela i somby laget och måste då stå över, lite tråkigt för är spelsugen. Men det kommer. Även träning på lördag vilket jag inte kan vara med på för då är de älg jakt. varför blir de jämt dubbel bokat?

Men nu är de bara en dag kvar sen är de helg, eller först skola, en massa lektioner, städa, packa, tåget hem. Sen, sen är de helg :) godnattis.




jag vill tatuera mig på höstlovet!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Natti natti... ses i morgon och ändrar du dej så kommer jag som ett skott! Det vet du. I helgen och på höstlovet måste vi övningsköra massor. Kram och längtar efter dej/Mamma

2008-10-16 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0