håltimma

satt en kvart och väntade på våran lärare sen bojkatta vi honom, eller om de var han som bojkotta oss? hm. Sprang hem för hade lång lektion = lång håltimma.

dagens chock.
MARKNADSNOUGHAT.
dom här vet inte vad de är?
trodde de var tradition i hela sverige.
Lova att jag ska göra de till min sambo sen när de bli jul : )

Nu måste jag packa lite för har bara en timma på mig sen att åka till Ica Maxi och fixa mat till eftermiddagen/kvällen. Förövrigt sov jag dåligt inatt, bara snurrar i huvudet när jag ska sova. Inte lugn och ro någon gång får man där uppe i verkstaden. Morgonen fick jag ett par söta sms vilket gjorde än på lite bättre humör :)

Jag hade förövrigt namnsdag i tisdags, lite försent. men a. Birgitta (:

dagens insiration kommer från klings blogg.
ur snygg kavaj-jacka.



hans tatuering med leopardmönster är såå snygg,

Kommentarer
Postat av: M LSD

1. Ja det var tråkigt skrivet. och tråkiga kort. Kunde hon inte rest sej upp och fotat så hon sluppit alla huvuden.

2. Jag bjuder gärna på popcorn och marknadsnougat när du kommer hem men inte i badtunnan för det blir så grisigt. men såg du vad det stod i en ruta? Tänk på...... att äta popcorn utan tillsatt smör, eller extrasalt. Då är de inte så nyttiga längre.



Kram mamma

2008-10-10 @ 12:58:14
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: M LSD

Du måste hitta på nån ny rutin kring sovandet i Skövde. Kanske testa ha på en radio eller iPoden på låg volym. Eller bada varmt precis innan du går och lägger dej.

Jag gillade oxå tatueringen men skorna vet jag inte om de passade till resten av outfiten. Han passade inte i rött.

2008-10-10 @ 13:03:21
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0