hatar fett.

jag har bejkon fett över allt känns de som och de är förjävligt och få bort. Men tror jag lyckas fått bort varje gul, brun fläck som satt sig i min lägenhet. Jag är så hungrig, han inte med lunch idag men Elin kommer kl sex på tacos så har handlat en massa god mat nu och jag kommer säkert föräta mig på taco chips och ost såsen. grymt god. Idag har jag även inkassera mig byxor som jag får fundera på om jag ska ha kvar, ett par jag är osäker på (dom jag köpte först) Dom gråa byxorna älskar jag och så snyggt till converse och t-shirt. Följt mannen till tåget också. Men nu ska jag börja med köttfärsen :)




Så här såg jag ut idag.
linne - monki
smycke - MQ
kavaj - zara
leggings - carlings
benvärmare - vila
skor - wedins


Och gårdagen :)
T-shirt - H&M
Kavaj - Zara
Jeans - H&M
Skor - converse

puss&hej

Kommentarer
Postat av: M LSD

tack älskling för att du fyllde i min enkät på bloggen... Det kommer säkert bara bli mina döttrar som gör det. Trogna supporters.

Tjusig outfit och leggingsen från Carlings var ju riktigt hotta. Jag ringde makeupstore och du skulle ta med det till dem på lovet så skulle hon kolla på den. Kram Mamma

2008-10-22 @ 17:32:45
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: ellinor

Vadå märkesnörd ;) <33

2008-10-22 @ 19:28:21
Postat av: lillasyster

Haha vadå nörd!! :D konstanterade just att de va du (: eller okej da jag kanske e lite nördig av mej (: <3

saknar dej med!

2008-10-22 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0