kusiner

Japp Sandra & Ellen blir idag utsädda till bästa kusinerna, även fast dom hört de så många gånger & redan vet de, så vet jag att de inte skadar att höra de igen :D Dom sprider glädje i detta höst mörker.

Sandra, jag vet att de kommer fixa sig för du är en så otroligt fin tjej och som alltid vart idolen. Så min magkänsla säger att de ser väldigt ljust ut hos dig i framtiden :) <3

Ellen, hoppas de gå bra för dig i skolan nu och att dina svårigheter släpper. Saknar dig hela tiden min själsfrände och snällare person får man leta efter. <3

En riktigt bra kombination blir dom tsm : )

nu: samhällskunskap = döden




Kommentarer
Postat av: Sandra Stor Kusse

Fint skrivet av dig Ewelina! Du och Ellinor är världens bästa kussar! Det hoppas jag att ni vet!! PUSSOKRAM

2008-10-08 @ 16:19:27
Postat av: Ellen

Va söt du är gumman. NI är dom bästa kusinerna EVER. PUss

2008-10-08 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0