lättklätt, utelåst & trappuppgång.

okej vad ska jag säga om träningsmatchen, tråkig vinst med kanske 30 bollar. Men även såna matcher kanske har sin mening. Och vad var nu överraskingen? Jo vi skulle träna friidrott, eller löpskolning. Om han som träna oss var tvåa i veteran 100m herrar, och han berätta om han som ligger etta och han har vart med i OS och sen när jag sprang där med bena upp till hakan eller om dom skulle slå blåmärken på rumpan så kom jag på att han som ligger etta är ju tränare till Ellen! Och han har jag träffat, eller hur Ellen? rätta mig om jag har fel! Kanske inte mkt till överraskning, för var heeelt slut och svetten lacka!

Snabbdusch och kasta i sig mat och så kom Elin & Malin, Jennifer kom och hämtade oss sen for vi till en håla mitt i skogen. ca 10 lättklädda tjejer runt ett bort med högar av chips & sanning&konsekvens. Mycket skratt och en hel del nya ansiktet. Men blev en tidig hemgång för tjejerna i soffan som jag trivdes utmärkt med mellan Malin & Elin, så mysiga tjejer. Skulle åka till bustad men klockan vart lite väl mkt.

Men kvällen var ännu inte slut, jag var utelåst och ingen som jag kunde ringa som skulle in tsm med mig, desperat ringde jag mamma som fixa hyresvärden. okej 40 min kanske inte är mkt i en trappuppgång men de är en jävla lång tid om man är ensam, mörkt och endast klänning och jacka. Kom en dam och fick förklara att jag hade vart på tjej kväll och därför så lite kläder bara, hon skratta bara och sa att jag hade bruna ben. Nej slut skrivit, nu blir de sängen för imorrn bitti ska jag träna med Elin och då blir de hårt pass ;P

godnattis.


vill ha just nu: en bra film & godispåse.
kan någon skicka? hm.

ps. bilder på kvällen dyker upp inom kort.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Ewe stackare, du kunde ju ringt oss, så vi kunde gjort dej sällskap tills du kommit in eller nått!

2008-10-25 @ 09:11:17
Postat av: Ellen

Ja hans namn är Torbjörn Eriksson, grycksboexpressen. O ja han har du träffat. vad hette han om tränade er då?. inte för att jag har så stor koll på veteraner men iallafall. Pusss

2008-10-25 @ 20:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0