mat

lite halv jobbigt på special idrotten men alltid lika skönt efteråt.
nu har jag gjort varma mackor och ska plugga idrotts psykologi.


den här kan jag bara rekomendera, mycket god och även mättande.


så här såg jag ut i fredags.
skjorta & tröja över.
enkelt & skönt.


och så här idag. peak tröja & mjukisar från stadium. favorit!

världesn goaste frukost. Lätt sockrad yoghurt men vaniljsmak, torkade bananer, musli utan socker & russen.

Ett inlägg med massa mat plus att jag har en jävla massa disk. usch! Hade tänkt göra varm fruktsallad till plugget men fattar verkligen inte hur konsver öppnaren funkar :S hm! fisk.
ha de så bra idag för det ska jag ha!
puss*

Kommentarer
Postat av: M LSD

Kul att du gillade provivan! Kramar Mamma

2008-10-13 @ 19:37:58
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Ellinor

va e de jag Hör???? kan du inte öppna med en konserveöppnare? :P <33 jag kan lära dej de när du kommer hem!

2008-10-14 @ 10:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0