Mitt i veckan

nyss inne på milks blogg och bara avgudar hennes bilder,
så himla speciella. Såna bilder vill jag ta ful/snygga som bara är skitcoola.
men först måste jag hitta en program som passar mig för antar att
de ligger en hel del redigering bakom bilderna.

annars idag?
special idrott vilket gick bra,
psykolgi,
små företagande
& svenska C.
där skulle jag och Stefan argumentera mot skoluniformer och vi knäckte.
enligt mig själv vann vi de lätt.

Sen skulle ett annat par argumnetra mot eller för om homosexuella par får adoptera,
vilket jag absolut är för och tycker de är helt idiotiskt och vara emot.
Om jag var en flicka i tex Indien, Afrika som bodde på ett barnhem, där ingen såg mig jag var bara en i mängden & levde fattigt. varken mamma eller pappa, knappt en egen säng. Skulle jag ge allt för att få föräldrar som gav mig allt och kärlek oavsett om de var två kvinnor eller två män. Robin erkände att han blev knäckt av de.

Nu ska jag göra hamburgare och ha med mig för har match i kalrstad så kommer hem sent,
önska mig lycka till.
puss & hej


Kommentarer
Postat av: M LSD

Att det argumentet höll, det förstår jag=) Lycka Till i kväll kram Mamma

2008-10-01 @ 14:42:38
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Ellen

lycka till <3

2008-10-01 @ 15:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0