nämnde jag tävlingen?

som sagt dagens lunch var ju pannkakor och så kom jag upp med förslaget tävling, jag tyckte vi tjejer vid bordet kämpade på bra. Mitt mål var tio men vid åtta sa de stopp. Men känns bra då har jag något att nå tills nästa gång : ) frågade även "Mat-tanten" hur de var med matlådor och för 15 kr får man en måltid till som man kan ta med sig hem. Bra tycker jag : )

dagens glädje blev att jag fick MVG på idrotts psykologi provet vilket är mitt första sen jag börja gymnasium och då får man vara lite stolt (:



Jag skar även upp leverpastejen idag så som mamma brukar göra för vem orkar egentligen börja skära på morgonen? Nej då ska de gå snabbt och enkelt, så nu är dom skivade : )
Blev köttfärs kvar från igår så antar att de blir varma mackor, sen blir de träning och gym. Fick även höra att vi hade träningsmatch imorrn. Småföretagande läxa tills imorrn men orkar inte ta tag idet, men ett måste.


Min kära vän Elin som var här igår :)

Just nu har jag lite smått hemlängtan, men det var nog för jag hittade en söt bild på mamma som får mig att sakna hennes röst och leende :) snart helg, snart lov :)



Kommentarer
Postat av: Ellinor

GRATTIS TILL MVG :D:D:D <33

2008-10-23 @ 16:46:02
URL: http://ellidanielsson.blogg.se/
Postat av: M LSD

Lerverpastejen... klockrent.

Ett stort GRATTIS från mej och Pappsen oxå. Jättekul.

Tänk att BIG MAMA fick vara med på ett hörn.

Jag längtar efter dej med. Kram mamma

2008-10-23 @ 17:09:10
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Elin

Ewe, du vet vad jag tycker om att du lägger upp sånna gräsliga bilder på mig!!

2008-10-24 @ 14:15:49
Postat av: marie

grattis till mvg raring, saknar dig <3

2008-10-27 @ 23:54:39
URL: http://mpettersson.blogg.se/
Postat av: M LSD

Kortet på mej är från när Ewe flyttar till Skövde. Jag är som en kamin vid fototillfället med ett härligt kärringbrus. Nu är det lov och du är hemma. Mumma tycker Mamma!

2008-10-28 @ 06:53:30
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0