nya planer.

visst hade jag sett fram emot en mys fredag imorrn men ingeting går upp emot att spela med div 1 laget, underbar känsla när man ropas upp (: träningen för övrigt gick bra, Hoppas det blir bättre Emma och huvudvärken inte sitter i sig tills imorrn. Elin hade även hål i läppen, dom pratade även om sälen vilket lät väldigt intressant :) ett bättre förslag på nyår än att vara med bästa tjejerna?

börjar få lite panik tills nästa vecka, en redovisning (hatart), samhälls prov & idrotts psykologi prov. JIPPI NOT! nu ska jag krypa ner i sängen och ladda för mogon dagen. sov så gott.



Kommentarer
Postat av: M LSD

Lycka Till EbbaLisa... Hoppsan det var länge sedan jag kallade dej det! Sov så gott och köp med smarrig matsäck tills imorgon kväll Kram Mamma

2008-10-09 @ 22:51:33
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Emma :)

sööötnos :D mitt huvud gör fortfarande ont, men skit samma! Kul att det blir div 1 imorrn, visste det :D och kul med sälen :D:D lycka till imorrn! <3

2008-10-09 @ 22:53:48
Postat av: Elin

haha, hål i läppen jag, eller så var det en viss person, (nämner inga namn) som gav mig en snyting så jag fick youghurt över hela mig ;)

2008-10-10 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0