oj mycket text.

vad glad man blir när man kommer in på internet och man har massa glädjsespridande kommentarer, ett plus åt söta vänner. (:

matchen igår?
jag blev överraskad av mamma & pappa, hade verkligen ingen aning om att dom skulle komma på matchen men där satt dom med sina största leenden och gissa om jag inte grät. haha. Larvig kände jag mig men man spelar tuff att man fixar allt men då brast de, tack mamma & pappa :)
matchen slutade 20-37 hm, vet inte vad jag ska säga. Inte världens roligaste match men mål ramlade de in & alltid kul med vinst :) Kom hem sent så jag och Natta sa bara god natt och slängde oss i sängarna.

Imorse hade vi dubbla lektioner idrott som alltid på torsdagar, teori en timma sen sammanhållning. Jag var i en bra grupp & det var riktigt kul. Bära varandra, bygga pyramider, balans & kommunikation. Såna lektioner gillar man skolan för de skulle man inte få göra annars. Sen hem och duscha och så tillbaka till samhällskunskapen. Vi ska Rollspel om FN & barnarbete och jag är tyskland, lite jobbigt för de ska betygsättas ganska hårt. hm!

Idag blir de träning & gym men först en hög av läxor, skriva labbraport till naturkunskapen och så en argumentations text. JAG HAR HJÄRNSLÄPP, jag ska ha redovisning om att det är sjukt dyrt med linser/glasögon men vad ska jag skriva om? alla förslag är jag tacksam mot.
just nu på listan; doping, abort och betyg?
men nu ska jag sova på tanken så jag har nya krafter sedan.
sov gott

på återseende.


Kommentarer
Postat av: M LSD

Dagens ord: Överraskning. Haha. Jag blev ju rörd jag med. Kul med mycket mål och det roliga var i halvtid när ni ledde med 2 sa jag till Nicklas nu kommer dom ut och sprutar in mål. Jag tror de kommer att vinna med 15 mål. Det blev 17. Kram Mamma

2008-10-02 @ 13:21:50
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Ellen S

Hejsan gumman, jag har ett argumentationstal i doping som du kan få titta på om du vill Älskar dig gumman

2008-10-02 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0