rubrik.

min rubrik igår antar jag drog en hel del läsare, hela 162 sidovisningar. Erotik kanske de skulle stå mer om, skämt & sidå nästan rekord. Men fattar inte riktigt hur man läser av den där statistiken. I helgen skulle jag vilja åka till stockolm för är skönhetsmässa Beauyt08 och skulle vara kul att både se och lära sin en massa saker. Både hår och smink inspererar mig en hel del.

Klockan är inte ens tolv och vill bara till sängen just nu, känner mig ensam. Den där självklara närheten finns inte och så har veckan inte gått lika fort som förra. Konsti
gt att de kan gå olika fort fast de ändå är lika många timmar. hm!

Nu har jag multimedia och hörde rykten om att vi skulle pyssla med kollage, blir spännande. 15.50 är de hallen för då väntas överraskning och träningsmatch mot p-93! hej så länge.


vill just nu: HA LOV, ett ordentligt utan en jävla massa strul.
Vet att jag inte kommer få ut något av detta lov fast ska göra de bästa för de är min högsta önskan just nu.
mat: Äckliga vårrullar med Elin lasta över lite pannkakor till mig :) (dom hade inte kommit när jag tog mat)
klädsel: Gråa chinos, t-shirt & converse. Helst av allt vill jag ha en tjocktröja eller ett bad (fryser)
priotera: Pengar, ligger minus och pengarna försvinner när man bor själv. Inge hjälp får jag med jobb heller, får försöka knyta nya kontakter.

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha, vill du att jag ska hjälpa dej med jobb eller? :P

2008-10-24 @ 12:02:17
Postat av: Ellen

Men gumman har du tid men jobb, du verkar itne göra något annat än att träna, visst ibland behvöer man pengar men att må bra är en bättre faktor.Jag skulle också vilja ha ett jobb men jag ser inte tiden någonstans nu faktiskt.

2008-10-24 @ 16:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0