skönt trött.

nu är jag totalt helt slut.
åkte tåg imorse hit till skövde, grejat och vart på möten, Haft redovisning, max test i DJUPA verkligen djupa benböj och frivändningar. Hem och hämta bikini och ner och simma 1km. Det tar på krafterna.

men får bli lite kort sammanfattning av helgen,
som hat blivit en ny start på många punkter.

fredags - övningskörde från skövde.
Johan fyllde 24 år GRATTIS, firade han på kvällen.

lördag - älgjakt, en mycket härlig stund i skogen med trevliga personer.
kvällen blev de mycket god mat och så var några familjemedlemmar även med,
både på mamma & pappas sida. Sedan spenderades kvällen med en del av
Åsbro gänget, SAKNADE!

söndag - älgjakt igen, vilket vart en mycket lyckad stund i skogen där både
man fick se och vara med och skjuta. Mycket skratt blev de.
Hem och duscha, mamma gjorde mat och så spenderades
kvällen med mys, filmtittande och läxläsning.

nu ska jag kolla på en film och sova.
imrorn kommer en hel hög med bilder (förhoppningsvis)
skärpning på min sida annars kommer jag tappa mina trogna läsare.
sov gott.


Kommentarer
Postat av: M LSD

Natti Natti

2008-10-20 @ 21:54:40
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: dalle

hade läst på bloggen att det var älgjakt, snacka om att jag satt på nålar när körde bil i fredags och lördags natt! haha var skit rädd att en älg skulle hoppa framför bilen eller nått :p

2008-10-20 @ 22:04:06
URL: http://hellowsunshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0