toppen onsdag.

kan man få ha det så här bra mitt i veckan, varken helg eller lov utan bara en helt vanlig vardag som har blivit så mysig :) Har fortfarande en massa kort kvar på kameran som får läggas in imorrn. Elin var här, världens mysigaste. Hoppas de gick bra med träningen. Sen har jag badat, läst cosmo och bara varit. Små plockat lite och nu ska jag lägga mig och kolla på film. Angelina Jolie är ju med så måste bara fortsätta se. grr.

Helgen är även planerad vilket låter som att bli en toppen, planering av sälen resan ska även ske. Ska bli grymt kul. Hoppas ni har haft de lika bra som jag :)

dagens plus :
man måste prata mkt i telefonen när man bor långt bort vilket har gjort att jag har fått bättre kontakt med tex. farfar & farmor eftersom dom ringer och förut la man inte ner så mkt tid på bara att fråga hur man mår :) Lämnade även ett meddelande till Ida :) sov så gott.


jag och syster när jag övningskörde hem från skövde.
siss,  jag har bra ide till julklapp till m&m & f&f



Kommentarer
Postat av: M LSD

Du är så seg på kameran! NattiNatti Kram Mamma

2008-10-22 @ 22:12:58
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Oj de med! :D HÄRLIGT!!! :D keep up the good work

2008-10-23 @ 08:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0