trött denna kväll med.

förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån? men ärligt talat finns de inget skönare att somna när man är riktigt trött och sämre blir de inte när man har sin man här.

Jag ligger efter totalt på min dator, massa fina bilder som ska fixas, Har en massa att berätta men behöver tid bara. Imorrn ska jag försöka komma ikapp lite :) Fick tillbaka mitt samhällskunskaps prov idag vilket var ett konstigt men bra resultat. Klara MVG delen, VG delen fick jag minus på och G delen klara jag inte. hm? Om jag knäcker på rollspelet får jag VG eller MVG, nu blir de ligga i under höstlovet :)

orkar inte ens berätta om dagen så får bli en punktform innan jag somnar.
* skoldagen var kort och rolig,
* dagens plus får bli sömn på luchen
* Fikat
* Handlat
* Fått mat som Johan lagade.
* Promenad

nu får jag sluta vara trött för ingen vill ju läsa om hur trött jag är :)
sov gott för de ska jag göra.
puss*



mamma gjorde super god mat i lördags (de gör hon alltid)
och här är basvarorna som jag tycker är så underbara :)


Från helgen när de var älgjakt och Zack
var med och gjorde bra ifrån sig :)



Kommentarer
Postat av: M LSD

Tack för bilderna! Nu har jag gjort publicerat receptet på älgskaven! Ha en toppendag kram Mamma

2008-10-22 @ 08:28:24
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0