vad är detta?

LÖRDAG kväll och jag är helt slut, nu när man är hemma och ingen match imorrn ska man ju bara festa loss, men icke. Jag har ätit fruktansvärd god mat med mamma, pappa, syster & hanna. Kollat på en film som jag har pausat och ska se slutet nu :D Pappa har tänt tunnan så ska krya ner där och babbla med mig mor. Okej denna lördag kväll kanske de inte gjorde att man var trött och sliten. Om krafterna kommer tillbaka sa Emmy att jag var välkommen om jag ville :)

Annars idag?
världens mysigaste lunch <3 mamma & jag åkte och kolla på herr matchen där även mormor & morfar var :) Fanny & Jessica kom och slängde några ord. Hoppas ni får en lyckad kväll :) och nu som sagt sitter jag här. Hoppas alla får en bra lördag kväll.


hahah. dagens gissning.
vad är detta?


Kommentarer
Postat av: M

Du i ett par mjukisar? :)

2008-10-15 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0