vilken natt..

..tänk om de hade vart som de även lät som men icke, ingen sömn för mig, magknip, panik & ja usch. Försökte med allt. Duscha, äta, gå ut på balkongen jag tror min sambo var ganska irreterad på mig förlåt men hur jag än gjorde kunde jag inte sova. Alla tankar bara for både onödigt & nödvändigt.

Gårkvällens träninng blev en lite överrasking, hade match mot p-93 vilket gick bra. Skönt med lite spel och sen var de fys. Idag är de även fys & handboll. Hörde även rykten om att jag inte kan vara med på matchen på söndag vilket var lite halv depp, eftersom jag tydligen har vart med div 1 matchen så måste man stå över ett viss antal. hm!

Idag var de prov på morgongen, idrotts psykolgi skrev på allt iaf vilket är ett bra tecken. Får se hur långt de går! Engelska, lunch & pedagodisk ledarskap. jag, calle & hampus var i ett lag och vi lyckades komma på andra plats, förlora finalen och jag kan ju inte erkänna att jag hjälpte till med så mycket! Nu blir de äta glass, titta film & kolla över samhällskunskapen.

på återseende.



Kommentarer
Postat av: M LSD

Nu har jag ett nytt råd vad gäller sömnen. Istället för att ligga och älta massa tankar så lägger du ett block och penna bredvid sängen. När det börjar snurra i bollen så tar du fram det lilla blocket och pennan och skriver ner det som snurrar runt. Om det är nått du vill säga till nån och inte får glömma, vad du ska ha på dej, nån tid du måste passa, skriv ner allt du kommer på. Sen kommer du nog att somna om inte annat så blir du väl utmattad av att skriva och somnar därför. Kram och sov gott/Mamma

2008-10-14 @ 15:27:15
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0